reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radoslav Sloboda

Radoslav Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Voľby

Radoslav Sloboda

Voľby

Ak by som bol alibistom poviem si, že je to jedno alebo nežil som vtedy alebo nepamätám sa na to atd. Nerád by som však takým bol. A preto píšem, že som nespokojný s dnešnou vládou a nie som hrdý na prvú vládu a nemám rád ani druhú vládu, z ktorej zo všetkých troch najviac kričí:I z lepších rozhodnutí nášho ľudu vzniká postupne len kopa špiny.

  • 8. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Dôchodok?

Radoslav Sloboda

Dôchodok?

Dôchodkom sa veľmi nezaoberám, ešte pár rokov sa o to nebudem musieť starať, ale kopa rečí okolo prvého a druhého piliera ma nemohla obísť. Neovládam výpočty a problematiku fondov a fungovania prvého piliera, ale myslím, že na pochopenie tohto problému stačí i jednoduchá logika. Je smiešne, že predseda vlády hovorí niečo čo sa prieči zdravému rozumu.

  • 6. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
oh, môj názor a bol u nás olympionik!

Radoslav Sloboda

oh, môj názor a bol u nás olympionik!

Na počesť OH, ktoré sa blížia, zasvätili sme aj my dnešok športu (odhliadnuc od toho, že to bola nevyhnutnosť, kedže boli prímačky). Osobne som čvičil jedine čítanie a trpezlivosť pri prešlapovaní opierajúc sa o stenu. Nie som žiadny športovec. Jediná akcia, na ktorej som sa zúčastnil bola pseudobeseda s 4-násobným olympionikom. Mali sme povinnosť sa pýtať a mne to nedalo...

  • 6. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 306x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu